.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پرداخت یارانه درمان به خوزستانی ها

 شمال نیوز: استاندار خوزستان گفت: به‌ علت بروز ریزگردها ؛ یارانه درمان به مردم استان پرداخت می‌شود.

 عبدالحسن مقتدایی امروز در نشست خبری در اهواز افزود: برای مقابله با پدیده ریزگردها و عوارض ناشی از آن ، طرح های کوتاه‌مدت و بلندمدت اجرا می شود.


وی افزود: یکی از فوریت‌ها تأمین کپسول اکسیژن است ، همچنین طرح هایی در خصوص  اطلاع رسانی ، آموزش همگانی ، امداد رسانی و ارائه تجهیزات در خوزستان اجرا می شود.


مقتدایی گفت: رهاسازی آب از سدهای بالادست از دیگر اقدامات استانداری خوزستان برای مقابله با انتشار ریزگردها در شرایط فعلی است.


استاندار خوزستان با اشاره به اینکه منشأ خارجی ریزگرد‌ها همچنان مستمر است افزود : زمین‌هایی که شخم زده شده ولی چیزی در آن کشت نشده و خشکسالی از دلایل پدیدار شدن منشأ داخلی ریزگرد‌ها است.

رییس روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: طبق آخرین آمار به دست آمده میزان ریزگردها در هوای اهواز 571 میکروگرم بر مترمکعب است که 4 برابر حد مجاز است.


من از خانم ابتکار خواستم فعلا به خوزستان نیاید


استاندار خوزستان گفت: من از خانم ابتکار خواستم که بعد از اتخاذ تصمیم‌ها بیاید تا با ارائه راهکار و ابلاغ آن به مردم التیامی برای آنها باشد.


وی درباره تشکیل ساختار رفع معضل ریزگرد‌ها گفت: من هیچ ساختاری را در مرکز کشور نمی‌پذیرم و اعتبار و ساختار باید درون استان باشد. /250واحدمركزي خبر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.